اخبار بین المللی
شماره: 1447
1391/06/06 - 10:37
نیاز به استراتژی های مقابله با سبک ناسالم زندگی در میان فقرا و ثروتمندان

بنا بریک مطالعه جدید انجام شده بر روی افراد 17 کشورجهان، غذاهای سالم از جمله میوه و سبزیجات، پروتئین ها و چربی ها اغلب توسط ثروتمندان مصرف می شوند در حالی که مردم فقیر تر بیشتر کربوهیدرات مصرف می کنند.

به گزارش بنیان به نقل از medical xpress ، گزارش الگوی های رژیم غذایی، فعالیت فیزیکی و مصرف سیگار درمطالعه اپیدمیولوژی آینده نگر شهری روستایی شامل 154،000 نفر از 628 جامعه مختلف ، در کنگره قلب و عروق 2012 اروپا ارائه شده است.
این مطالعه نشان داد افرادی که فقیر و یا از کشورهای فقیرتر بودند عمدتا به دلیل صرف انرژی زیاد در شغل، خانه و حمل و نقل فعال تربودند.
سطح قابل ملاحظه پایین تر فعالیت بدنی با میزان بالاتر فعالیت های بدنی تفریحی در کشورهای ثروتمند یا افراد ثروتمند جبران نمی شود. افرادی که  ثروتمندنر و یا در کشورهای ثروتمند بودند بسیار بیشتر سیگاررا ترک کرده ، به طوری که میزان مصرف سیگار در افراد ثروتمندتر و کشورهای ثروتمندتر پایین تر بود.
پروفسور Salim Yusuf  ازموسسه تحقیقات بهداشت، دانشگاه مک مستر همیلتون و محقق اصلی این مطالعه گفت: سیاست هایی جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی نیاز به تمرکز بر روی جنبه های مختلف شیوه زندگی در میان ثروتمندان و فقرا و بین کشورهای فقیر و غنی دارد.
این مطالعه در 17 کشور انجام شده و توسط موسسات تحقیقات بهداشتی کانادا ، شورای تحقیقات پزشکی هند و چندین شرکت دارویی حمایت شد.
پروفسور David Wood از دانشگاه لندن ومتخصص پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی گفت: این نتایج، بینش های جدیدی را در خصوص نیاز به سیاست های پیشگیری متفاوت برای افراد فقیر و غنی و برای کشورها در سطوح مختلف اقتصادی ارائه می دهد.
پایان مطلب/
 

©2013 Royan Corporation. All Rights Reserved